کری قطری‌ها برای بازی با ایران پرسپولیس بیرانوند را به استیناف کشاند استقلال - ذوب آهن، ۲۷ مهر قطعی شد فعالیت پرسپولیس در فوتبال بانوان تئوری محافظت از ساق‌ها در بی‌آزارترین تیم ملی فوتبال شروع پرقدرت هادی چوپان در مسترالمپیا | خط و نشان گرگ ایرانی برای رقبا + عکس جریمه پدر سون به‌خاطر آزار کودکان فوتبالیست منچستریونایتد به دنبال نسخه تازه صلاح موج نارضایتی از عملکرد مدیران استقلال| چرا سرمربی خارجی معرفی نمی‌شود؟ عملکرد نعمتی در تیم ملی به روایت آمار دردسر‌های هیئت مدیره استقلال برای معرفی مربی جدید مسجدسلیمان صدرنشین لیگ برتر کشتی فرنگی ایران از باقری تا فکری؛ چگونه محبوب زندگی کنیم ۱۲ مدال پیشکسوتان کشتی ایران در رقابت‌های جهانی حذف تیم دونفره ایران از مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی آسیا انتقاد تند هادی رضایی از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان شورا و شهرداری مشهد پای کار است | استاندار جدید و اتمسفر جدید در ورزش خط خورشید تاریخ و ساعت بازی پرتغال و لهستان | دوئل حیثیتی کهنه‌کار‌ها فاجعه انگلیس در ومبلی
سرخط خبرها

شروع پرقدرت هادی چوپان در مسترالمپیا | خط و نشان گرگ ایرانی برای رقبا + عکس

  • کد خبر: ۲۹۳۸۹۵
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
شروع پرقدرت هادی چوپان در مسترالمپیا | خط و نشان گرگ ایرانی برای رقبا + عکس
نفرات برتر مسترالمپیای ۲۰۲۳ امسال هم جزو مدعیان اصلی تصاحب ساندو هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از یک سال انتظار برای طرفداران بدنسازی در سراسر جهان، مسترالمپیای ۲۰۲۴ از شب گذشته در لاس وگاس آمریکا آغاز شد، جایی که مثل همیشه همه نگاه‌ها به رقابت دسته اوپن بود.

هادی چوپان که سال ۲۰۲۲ قهرمان و سال ۲۰۲۳ نایب قهرمان مسترالمپیا شده، امسال به گفته خودش با ورژنی وحشتناک به لاس وگاس رفته است. گرگ پارسی در رقابتی که بامداد امروز انجام شد، در مرحله مقدماتی به مصاف رقبای قدرتمند خود رفت.

ابتدا هر ورزشکار فیگور انفرادی گرفت که هادی چوپان به عنوان اولین نفر روی استیج رفت و از آمادگی فوق العاده بدنی خود رونمایی کرد. با حضور سایر رقبا مشخص شد که باز هم رقابت بین سه نفر برتر سال گذشته، یعنی درک لانسفورد، هادی چوپان و سامسون داوودا خواهد بود.

بعد از فراخوان داوران برای مقایسه ورزشکاران دسته اوپن، نفرات برتر جدا شدند و همانطور که انتظار می‌رفت هادی، درک و سامسون در فراخوان نهایی مرحله مقدماتی با یکدیگر رقابت کردند.

شروع پرقدرت هادی چوپان در مسترالمپیا | خط و نشان گرگ ایرانی برای رقبا + عکس

نکته قابل توجهی که بیشتر از همه به چشم آمد و مورد توجه کارشناسان و گزارشگران قرار گرفت، پیشرفت چشمگیر سامسون داوودا نفر سوم سال گذشته بود که حالا مدعی قهرمانی مسترالمپیای ۲۰۲۴ به حساب می‌آید.

همچنین هادی چوپان همان‌طور که خودش گفته بود از نظر کات عضلات به ویژه عضلات پشت پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشت و حالا امیدوار به بازپس‌گیری عنوان قهرمانی و تصاحب ساندو است.

شروع پرقدرت هادی چوپان در مسترالمپیا | خط و نشان گرگ ایرانی برای رقبا + عکس

حدس قهرمان مسترالمپیای ۲۰۲۴ از هر زمان دیگری سخت‌تر به نظر می‌آید و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در فینال که بامداد یکشنبه برگزار می‌شود، رخ خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->